Narodowe czytanie
Zapraszamy Uczniów, Rodziców oraz Nauczycieli do wspólnego czytania. Czytać będziemy 7.09.2024r., od godziny 10:00, w Galerii Jazzowej.
Zapraszamy Uczniów, Rodziców oraz Nauczycieli do wspólnego czytania. Czytać będziemy 7.09.2024r., od godziny 10:00, w Galerii Jazzowej.
Dnia 2 września 2024 roku odbyło się uroczyste rozpoczęcie nowego roku szkolnego w naszej szkole. Wydarzenie to miało miejsce w Hali Widowiskowo-Sportowej, gdzie zgromadzili się uczniowie, nauczyciele oraz rodzice. Uroczystość rozpoczęła się od wprowadzenia sztandaru szkoły i odśpiewania hymnu narodowego. Następnie dyrektor szkoły, pani Grażyna Stolarska, wygłosiła przemówienie, w którym podkreśliła znaczenie edukacji oraz zachęciła uczniów do pełnego zaangażowania w naukę i rozwijania swoich pasji.
Po ceremonii uczniowie udali się do sal lekcyjnych na spotkania z wychowawcami.
Cała społeczność szkolna z entuzjazmem i nadzieją patrzy na nadchodzący rok szkolny, pełen nowych wyzwań i możliwości rozwoju.
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.
Podręczniki do religii - rok szkolny 2024/25:
Kl. I „Bóg jest naszym Ojcem” (podręcznik z ćwiczeniami)
Kl. II „Jezus jest naszym Zbawicielem” (podręcznik z ćwiczeniami)
Kl. III „Jezus przychodzi do nas” (podręcznik + ćwiczenie)
Kl. IV „Żyjemy we wspólnocie z Bogiem” (tylko podręcznik)
Kl. V „Jezus dla człowieka” (tylko podręcznik)
Kl. VI „Kościół dla człowieka” (tylko podręcznik)
Autorzy: Tadeusz Panuś, Andrzej Kielian, Adam Berski, wydawnictwo św. Stanisława
Kl. VII „Duch Święty darem dla człowieka” (tylko podręcznik)
Kl. VIII „Chrześcijanin w świecie” (tylko podręcznik)
Autorzy: Tadeusz Panuś, Renata Chrzanowska, Monika Lewicka, wydawnictwo św. Stanisława
Druki do świetlicy szkolnej i stołówki są umieszczone i już dostępne do pobrania pod linkami:
lub w świetlicy od 2 września.
Bardzo prosimy o zapoznanie się z regulaminem stołówki pod linkiem: Regulamin stołówki oraz świetlicy pod linkiem: Regulamin świetlicy.
Karty zgłoszenia na obiady i do świetlicy szkolnej będziemy przyjmować w świetlicy od 2 do 4 września 2024 roku. Karty można składać też online pod adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Ze względu na czynności organizacyjne termin przyjmowania zgłoszeń na obiady szkolne upływa 4 września o godz. 12.00.
Obiady będą wydawane od 4 września 2024 r.
Koszt obiadów w roku szkolnym 2024/25:
zupa: 1,40 zł
II danie: 4,60zł
całość: 6,00 zł
Płatności za obiady prosimy dokonywać na indywidualne konto szkoły na poniższy nr konta:
Bank Millennium 27 1160 2202 0000 0003 8805 2698 ( podajemy imię, nazwisko i klasę dziecka, miesiąc za jaki dokonywana jest opłata) .
Osoby które korzystają z pomocy: MOPS lub GOPS też są proszone o złożenie karty zgłoszenia na obiady.
Bardzo prosimy o dotrzymanie terminu płatności, który upływa 10 dnia każdego miesiąca.
Drodzy rodzice i opiekunowie
Procedura składania zgłoszeń do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej dla dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły oraz wniosków w uzupełniającym postępowaniu rekrutacyjnym na wolne miejsca w iławskich szkołach podstawowych rozpocznie się 03 czerwca 2024 r. o godz. 9:00, a skończy 07 czerwca 2024 r. o godz. 15:00. Odpowiednie formularze dostępne będą na stronie internetowej:
https://nabordoprzedszkola.pl/ilawa-szkoly.
Żeby zarejestrować się w systemie rodzic lub opiekun prawny będzie musiał posiadać adres e-mail oraz znać numer PESEL zgłaszanego dziecka.
W procesie zgłaszania i rekrutacji będą brały udział tylko te dzieci, dla których odpowiedni formularz zostanie:
wypełniony w wersji elektronicznej,
wydrukowany,
podpisany przez obojga rodziców/opiekunów prawnych,
dostarczony do szkoły pierwszego wyboru.
Takie zgłoszenia oraz wnioski będą automatycznie rejestrowane w systemie rekrutacyjnym. Do wniosku dołącza się odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnianie wyszczególnionych kryteriów. Ich skan można będzie załączyć w momencie wypełniania wniosku. Oryginały dokumentów należy okazać w szkole pierwszego wyboru.
W sytuacji braku możliwości dostępu do systemu rekrutacyjnego oraz wydrukowania wniosku, szkoła stworzy możliwość dopełnienia formalności w siedzibie placówki.
Kolejność składania wniosków nie ma żadnego wpływu na wyniki rekrutacji.
Zgłoszeń do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej dla dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły należy dokonać zgodnie z Uchwałą nr VIII/82/19 Rady Miejskiej w Iławie z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Iława oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych, od dnia 1 września 2019 roku – załącznik nr 1
Wnioski rodziców dzieci mieszkających poza obwodem szkoły będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w miarę dostępności wolnych miejsc w szkole. W powyższych postępowaniach są brane pod uwagę kryteria określone w Uchwale nr XXXVII/318/17 Rady Miejskiej w Iławie z dnia 27 lutego 2017 r. w sprawie określenia kryteriów obowiązujących w postępowaniu rekrutacyjnym do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Iława, ich punktowania oraz dokumentowania, dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły – załącznik nr 2
Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Iławie w roku szkolnym 2024/2025 w ramach rekrutacji uzupełniającej przeprowadzi nabór tylko do oddziału klasy pierwszej sportowej o profilu pływackim. Test sprawnościowy odbędzie się 11 czerwca.
Szczegółowe informacje na temat składania zgłoszeń, wniosków i postępowania rekrutacyjnego uzyskają Państwo w każdej iławskiej szkole podstawowej. Informacje dotyczące funkcjonowania danej placówki można uzyskać bezpośrednio w szkole lub na jej stronie internetowej.
W razie pytań prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły pierwszego wyboru.
W przypadku problemów związanych ze złożeniem wniosku, prosimy o kontakt mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Harmonogram czynności składania wniosków w postępowaniu uzupełniającym (w sytuacji posiadania wolnych miejsc w placówkach) w roku szkolnym 2024/2025 do szkół podstawowych, dla których Gmina Miejska Iława jest organem prowadzącym:
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu uzupełniającym: 03.06.2024 r. – 07.06.2024 r.
Weryfikacja wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej przez komisję rekrutacyjną w postępowaniu uzupełniającym: 10.06.2024 r. – 12.06.2024 r.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych w postępowaniu uzupełniającym: 14.06.2024 r.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych w postępowaniu uzupełniającym: 17.06.2024 r.